مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 آبان 1401 ساعت 20:102022-11-12ورزشي

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه معارفه شد


سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه با حضور مدیرکل هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان معارفه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بعد از ظهر شنبه مراسم تکریم و معارفه مدیرکل و سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه با حضور خسرو قمری مدیرکل هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

در این مراسم از زحمات و خدمات صابر رحیمی مدیرکل سابق تقدیر و منوچهر حاتمی به عنوان سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه منصوب شد.

صابر رحیمی در ادامه این مراسم اظهار کرد: از زمان شروع فعالیت در حوزه ورزش و جوانان همدلی و همراهی در امور ورزشی شعار ما بوده است.

وی با اشاره به اینکه با همکاری و همراهی در حوزه ورزش و جوانان نتایج مثبتی نیز دریافت کرده ایم، افزود: طی چهار سال گذشته با به ثمر رساندن پروژه های ورزشی در استان کرمانشاه با دست پر و خوشحال این مسئولیت را مسئولان جدید تحویل خواهیم داد.

مدیرکل سابق ورزش و جوانان استان کرمانشاه تصریح کرد: در چهار سال گذشته استان کرمانشاه با همکاری مسئولان مربوطه در حوزه ورزش و جوانان و رؤسای هیئت های ورزشی در جذب اعتبارات رتبه برتر را کسب کرده است.

رحیمی خاطر نشان کرد: استان کرمانشاه از نظر زیرساختی در حوزه ورزش هیچ کم و کسری نداشته و آمادگی کامل برای میزبانی در اکثر رشته ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه معارفه شد

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه معارفه شد