مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 آبان 1401 ساعت 20:252022-11-12ورزشي

اتمام پروژه های نیمه تمام ورزشی کرمانشاه در اولویت قرار دارد


مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان با اشاره به اینکه نیازهای ورزشکاران باید بررسی شود، گفت: اتمام پروژه های نیمه تمام ورزشی کرمانشاه در اولویت قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، خسرو قمری شامگاه شنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان کرمانشاه که با حضور جمعی از مسئولان و پیشکسوتان حوزه ورزش در سالن جلسات شهید هادیان در مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد، اظهار کرد: کرمانشاه به عنوان یک استان قهرمان پرور و دارا بودن پیشکسوت های ارزشمند برای مدیریت بر این حوزه و انتخاب افراد مناسب متعصبانه عمل می کند.

وی افزود: با وجود اینکه ورزش مقدم بر مسائل جوانان تلقی می شود اما باید توجه داشت که جوانان زیادی در کنار فعالیت های اجتماعی در حوزه ورزش نیز حضور داشته و در فعالیت های ورزشی را نیز دنبال می کنند.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان با تاکید بر مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان کرمانشاه تصریح کرد: در حوزه ورزش جوانان های زیادی وجود داشته که می توان از آنها برای پیش برد بهتر فعالیت ها استفاده کرد و نقص های این حوزه را از این طریق برطرف کرد.

قمری ادامه داد: توجه به پیشکسوتان ورزش در بحث رفاه و تأمین نیازها باید توجه بیشتری به کار گرفته شود چرا که قهرمانان در سایه پیشکسوتان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتمام پروژه های نیمه تمام ورزشی کرمانشاه در اولویت قرار دارد

اتمام پروژه های نیمه تمام ورزشی کرمانشاه در اولویت قرار دارد