مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 آبان 1401 ساعت 08:152022-11-13اقتصادي

تانا 9 آذر در کرمانشاه برگزار می شود


رویداد توسعه و ارتقا زیست بوم نوآوری استان کرمانشاه -تانا- با حضور شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور و نیز صاحبان صنایع کشاورزی و تبدیلی استان، - ایسنا/کرمانشاه رویداد "توسعه و ارتقا زیست بوم نوآوری استان کرمانشاه" -تانا- با حضور شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور و نیز صاحبان صنایع کشاورزی و تبدیلی استان، 9 آذر برگزار می شود.

دکتر سیامک آزادی رییس پارک علم و فناوری کرمانشاه در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اجرای طرح ملی تانا -توسعه و ارتقا زیست بوم نوآوری استان ها- توسط وزارت علوم در سطح کشور، گفت: این طرح با توجه به عنوان آن با هدف توسعه زیست بوم نوآوری کشور در دستور کار قرار گرفته و استان های مختلف در حال اجرای این رویداد هستند.

وی افزود: در استان کرمانشاه هم برگزاری این رویداد در دستور کار قرار گرفته و با توجه به اولویت حوزه کشاوری، قرار است این رویداد با محوریت شناسایی و رفع نیازهای فناوری این حوزه در استان برگزار شود.

آزادی در کنار توسعه و ارتقا زیست بوم نوآوری به عنوان هدف اصلی برگزاری این رویداد، شناسایی و رفع نیازهای فناورانه، معرفی فناوری های نوین حوزه کشاورزی، بازدید از نمایشگاه دستاوردهای شرکت های دانش بنیان و فناور و امضای توافق نامه همکاری بخش خصوصی و دولتی را از دیگر اهداف برگزاری این برنامه در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تانا 9 آذر در کرمانشاه برگزار می شود

تانا 9 آذر در کرمانشاه برگزار می شود