مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 آبان 1401 ساعت 13:352022-11-13سياسي

کتابخانه های استان به سامانه ای هماهنگ واحد نیاز دارند


مدیرکل کتابخانه های عمومی استان اصفهان با بیان اینکه اصفهان در حوزه تعداد کتابخانه های عمومی از رتبه اول کشوری برخوردار است، گفت: یکی از نیازهای حال حاضر ما وجود سامانه ای برای هماهنگی بین همه کتابخانه ها و قرار گرفتن آن ها در یک سامانه واحد برای بررسی .

- ایسنا/اصفهان مدیرکل کتابخانه های عمومی استان اصفهان با بیان اینکه اصفهان در حوزه تعداد کتابخانه های عمومی از رتبه اول کشوری برخوردار است، گفت: یکی از نیازهای حال حاضر ما وجود سامانه ای برای هماهنگی بین همه کتابخانه ها و قرار گرفتن آن ها در یک سامانه واحد برای بررسی وضعیت و شرایط و احصاء موجودی ‎ها است.

حجت الاسلام رمضانعلی معتمدی در نشست خبری که صبح امروز یکشنبه 22 آبان ماه با موضوع ویژه برنامه های گرامیداشت روز کتاب، کتاب خوانی و کتابدار به مناسبت هفته کتاب و کتاب خوانی برگزار شد، با اشاره به اهمیت کتاب و مطالعه در اسلام اظهار کرد: قرآن کریم در آیه هَل یَستَوی الَّذینَ یعلمَون وَالَّذینَ لایَعلَمون آشکارا به ارزش کتاب خواندن، مطالعه و علم و دانش اشاره می کند.

او ادامه داد: پیامبر اسلام(ص) پیامبر رحمت و اولین سخن خدا با ایشان اِقرَأ است به این معنا که بخوان به نام پروردگارت و این یعنی یادگرفتن، سمت وسو و جهت دارد و باید الهی باشد، همچنین امیرالمؤمنین(ع) نیز می فرمای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتابخانه های استان به سامانه ای هماهنگ واحد نیاز دارند

کتابخانه های استان به سامانه ای هماهنگ واحد نیاز دارند