مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 آبان 1401 ساعت 16:302022-11-13اقتصادي

تخصیص بودجه 100 هزار میلیارد ریالی به تعرفه گذاری خدمات پرستاری


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد میرزابیگی افزود: هر سال بودجه 10 هزار میلیارد تومانی برای اجرای قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری اختصاص خواهد یافت؛ - رییس کل سازمان نظام پرستاری از اختصاص سالانه بودجه 100 هزار میلیارد ریالی به تعرفه گذاری خدمات پرستاری خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد میرزابیگی افزود: هر سال بودجه 10 هزار میلیارد تومانی برای اجرای قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری اختصاص خواهد یافت؛ شروع اجرای قانون را از چند روز قبل اعلام کرده اند و مقرر شده است که فعلاً کارانه فعلی را ضرب در 2.

2 کنند و مبلغ حاصله را به صورت علی الحساب به پرستاران پرداخت کنند.

وی اظهار داشت: الان شاهد این اتفاق هستیم که وزارت بهداشت و دانشگاه های علوم پزشکی مبلغی را در اختیار پرستاران قرار می دهند و قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری، تمام زیرساخت های لازم و توصیه های رهبری و بودجه موردنیاز برای اجرای کامل را دارد.

میرزابیگی تصریح کرد: کای پرستاری و ارزش نسبی خدمات پرستاری (سیاست به کارگیری کا)، دو آیین نامه در وزارت بهداشت دولت قبلی و یک آیین نامه در دولت فعلی در شورای عالی بیمه سلامت به تصویب رسیده است و رییس جمهور نیز آن را اعلام و ابلاغ کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص بودجه 100 هزار میلیارد ریالی به تعرفه گذاری خدمات پرستاری

تخصیص بودجه 100 هزار میلیارد ریالی به تعرفه گذاری خدمات پرستاری