مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 09:402022-11-14دانش

رویداد «توسعه و ارتقا زیست بوم نوآوری» کرمانشاه 9 آذرماه برگزار می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، سیامک آزادی رییس پارک علم و فناوری کرمانشاه با اشاره به اجرای طرح ملی تانا -توسعه و ارتقا زیست بوم نوآوری استان ها- توسط وزارت علوم در سطح کشور، - رویداد توسعه و ارتقا زیست بوم نوآوری کرمانشاه 9 آذرماه برگزار می شود رییس پارک علم و فناوری کرمانشاه گفت: طرح تانا با توجه به عنوان آن با هدف توسعه زیست بوم نوآوری کشور در دستور کار قرار گرفته و استان های مختلف در حال اجرای این رویداد هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، سیامک آزادی رییس پارک علم و فناوری کرمانشاه با اشاره به اجرای طرح ملی تانا -توسعه و ارتقا زیست بوم نوآوری استان ها- توسط وزارت علوم در سطح کشور، گفت: این طرح با توجه به عنوان آن با هدف توسعه زیست بوم نوآوری کشور در دستور کار قرار گرفته و استان های مختلف در حال اجرای این رویداد هستند.

وی افزود: در استان کرمانشاه هم برگزاری این رویداد در دستور کار قرار گرفته و با توجه به اولویت حوزه کشاوری، قرار است این رویداد با محوریت شناسایی و رفع نیاز های فناوری این حوزه در استان برگزار شود.

آزادی در کنار توسعه و ارتقا زیست بوم نوآوری به عنوان هدف اصلی برگزاری این رویداد، شناسایی و رفع نیاز های فناورانه، معرفی فناوری های نوین حوزه کشاورزی، بازدید از نمایشگاه دستاورد های شرکت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویداد «توسعه و ارتقا زیست بوم نوآوری» کرمانشاه 9 آذرماه برگزار می شود

رویداد «توسعه و ارتقا زیست بوم نوآوری» کرمانشاه 9 آذرماه برگزار می شود