مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 13:052022-11-14بين الملل

تجهیزات جدید به دست فضانوردان چینی رسید


11 نوامبر فضاپیمای باری تیانژو 5 (Tianzhou 5) به ایستگاه فضایی تیانگونگ رسید و اخیرا در تصاویری که منتشر شده است فضانوردان در حال انتقال محموله های این فضاپیما به این ایستگاه فضایی هستند.

- 11 نوامبر فضاپیمای باری "تیانژو 5"(Tianzhou 5) به ایستگاه فضایی تیانگونگ رسید و اخیرا در تصاویری که منتشر شده است فضانوردان در حال انتقال محموله های این فضاپیما به این ایستگاه فضایی هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از چاینادیلی، به گفته آژانس فضایی سرنشین دار چین، خدمه ماموریت شنژو چهاردهم که هم اکنون در ایستگاه فضایی تیانگونگ حضور دارند، بعدازظهر یکشنبه وارد فضاپیمای باری تیانژو 5 شدند و عملیات انتقال تجهیزات این فضاپیما به ایستگاه را آغاز کردند.

این آژانس در یک بیانیه خبری گفت فضانوردان این ماموریت که چن دونگ (Chen Dong)، لیو یانگ (Liu Yang) و کای شوژه (Cai Xuzhe) نام دارند، در ابتدا دریچه فضاپیما باری تیانژو5 را باز کردند و داخل این فضاپیمای رباتیک شناور شدند.

فضاپیمای باری تیانژو 5 از مرکز پرتاب فضایی ون چانگ (Wenchang) در استان هاینان در جنوب چین، بر فراز موشک لانگ مارچ 7 (Long March 7) پرتاب شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیزات جدید به دست فضانوردان چینی رسید

تجهیزات جدید به دست فضانوردان چینی رسید