مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 13:362022-11-14سياسي

انجام بیش از 360 هزار خدمت به نیابت از شهدای استان قم


مسئول سازمان بسیج سازندگی استان قم گفت: ساخت و مرمت 251 خانه با هزینه 4.

5 میلیاردی، آبرسانی به 18 روستای محروم، تسهیل گری برای دو هزار و 500 واحد صنعتی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، علیرضا ایراندوست مسئول موانع تولید و تسهیل گری برای دو هزار و 500 واحد صنعتی، ویزیت رایگان 20 هزار بیمار و توزیع بسته های بهداشتی از دیگر خدمات انجام شده در راستای کنگره ملی شهدای استان قم است.

وی خاطرنشان کرد: رزمایش اهدای جهیزیه به نیازمندان در 9 آذرماه در جمکران برگزار می شود و در این رزمایش در مرحله نخست 200 جهیزیه به همت کمیته امداد و 400 جهیزیه به همت قرارگاه محرومیت زدایی سپاه و با مشارکت مردم و خیرین به زوج های جوان اهدا می شود.

ایراندوست عنوان کرد: 12 قلم کالا از جمله تلویزیون، یخچال، گاز، فرش، جارو برقی، ماشین لباسشویی، اتوبخار، پتو، سرویس آشپزخانه و سرویس خواب برای زوج های جوان درنظر گرفته شده است.

*فعالان رسانه ای گروه های جهادی تجلیل می شوند وی از برگزاری بلاعوض و سه میلیارد تومان به صورت قرض الحسنه به فعالان و گروه های مردمی و جهادی اختصاص یافته است؛ 160 طرح به این رویداد رسیده که 58 طرح مورد قبول و بررسی قرار گرفت و در نهایت 12 طرح برتر به صورت ویژه حمایت شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام بیش از 360 هزار خدمت به نیابت از شهدای استان قم

انجام بیش از 360 هزار خدمت به نیابت از شهدای استان قم