مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 14:152022-11-14فرهنگي

فعالیت های حوزه کتاب در زنجان قابل قبول نیست


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: فعالیت های انجام شده در حوزه کتاب و کتاب خوانی قابل قبول نیست و سعی کرده ایم در سال جاری یک اقدام موثر در حوزه کتاب و کتابخوانی آغاز کنیم.

- امرالله حسنی پیش از ظهر امروز (23 آبان ماه) در حاشیه دیدار با نماینده ولی فقیه در استان زنجان و تجلیل از خادمان نشر در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: از 21 تا 27 آبان ماه مصادف با هفته کتاب و کتاب خوانی است که برنامه های متعددی را به مناسبت این هفته در نظر گرفته ایم.

وی افزود: متاسفانه فعالیت های انجام شده در حوزه کتاب و کتاب خوانی قابل قبول نیست و سعی کرده ایم در سال جاری یک اقدام موثر در حوزه کتاب و کتاب خوانی آغاز کنیم و برای هفته کتاب و کتاب خوانی امسال، حدود 50 عنوان برنامه در نظر گرفته ایم که شایسته جامعه فرهنگی استان باشد.

این مسئول تصریح کرد: در برنامه امروز از فعالان حوزه نشر کتاب و کسانی که در این حوزه فعالیت دارند تجلیل شد و سعی داریم تا برنامه های مربوط به حوزه کتاب و کتاب خوانی متعلق به هفته کتاب نباشد و برنامه های متعددی برای حوزه کتاب داریم.

حسنی با بیان اینکه روز پنجشنبه 26 آبان ماه آیین رونمایی از کتاب مثلث صلح ساعت 15 در فرهنگسرای امام خمینی (ره) خواهیم داشت، خاطرنشان کرد: در طول این هفته اهدای کتاب به مراکز علمی و آموزشی انجام شده و این ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت های حوزه کتاب در زنجان قابل قبول نیست

فعالیت های حوزه کتاب در زنجان قابل قبول نیست