مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 19:002022-11-14سياسي

برگزاری جشنواره اهدای کتاب در سمنان


مدیرکل کتابخانه های عمومی استان سمنان از برگزاری جشنواره اهدای کتاب با عنوان «اهدای کتاب، اهدای دانایی» در این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، محمد طاهریان، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان سمنان عصر امروز در گفت وگو با خبرنگاران، با گرامیداشت مقام کتابداران، به اهمیت کتاب و کتاب خوانی و تأثیر آن بر زندگی افراد اشاره کرد و گفت: همه ما اعتقاد داریم اسلام با معجزه الهی خود و نزول قرآن کریم توسط پیامبر بزرگ اسلام، اولین پرچم دار فرهنگ کتاب و کتاب خوانی در جهان است.

وی به دغدغه های مقام معظم رهبری در خصوص کتاب و کتاب خوانی اشاره کرد و گفت: مقام عظمای ولایت بارها در سخنان گوهربار خود به مسأله کتاب و خواندن آن اشاره و مردم را به مطالعه تشویق کرده اند و این تأکید بیانگر اهمیت این موضوع است و مسؤولان فرهنگی و مردم باید در این خصوص حساس باشند.

طاهریان گفت: ترویج فرهنگ مطالعه و کتاب خوانی باعث کاهش آسیب های اجتماعی می شود؛ در این زمینه، باید اقدامات زیرساختی از قبیل ایجاد و راه اندازی کتابخانه عمومی بر اساس سند آمایش سرزمینی که به عنوان یک نقشه راه و سند راهبردی برای توسعه کتابخانه هاست، مدنظر قرار گیرد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان سمنان به پیش رو بودن سی امین دوره هفته بزرگداشت کتاب، کتاب خوانی و کتابدار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشنواره اهدای کتاب در سمنان

برگزاری جشنواره اهدای کتاب در سمنان