مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آبان 1401 ساعت 14:402022-11-15اقتصادي

وزیر اقتصاد به افزایش قیمت و تنظیم بازار ورود کند


وزیر امور اقتصادی به افزایش قیمت و تنظیم بازار ورود کند، در کشور اتفاقی نیفتاده است که قیمت ارز هر روز افزایش می یابد و شاهد اثر آن بر سایر اقلام هستیم.

- نماینده مردم رودبار در مجلس گفت: وزیر امور اقتصادی به افزایش قیمت و تنظیم بازار ورود کند، در کشور اتفاقی نیفتاده است که قیمت ارز هر روز افزایش می یابد و شاهد اثر آن بر سایر اقلام هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهرداد گودرزوند چگینی نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز (سه شنبه 24 آبان ماه) در نشست علنی امروز در تذکر شفاهی ضمن آرزوی موفقیت برای تیم ملی و اهتزاز پرچم ایران در رقابت های جام جهانی گفت: انتظار می رود وزیر ورزش و جوانان به هیأت های ورزشی شهرستان ها که منابع مالی ندارند نیز توجه کند.

نماینده مردم رودبار در مجلس ضمن تبریک هفته کتابخوانی، از وزرای فرهنگ و ارشاد و آموزش و پرورش خواست به کتابخانه های کشور توجه ویژه داشته باشند.

وی ادامه داد: وزیر راه و شهرسازی اقدام سریع در خصوص اتمام پروژه های راه های حوزه انتخابیه داشته باشد، قول هایی در این زمینه داده اما اقدام عملی صورت نگرفته، همچنین وزیر آموزش و پرورش پیگیر پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان این قشر پرورش دهنده کشور باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر اقتصاد به افزایش قیمت و تنظیم بازار ورود کند

وزیر اقتصاد به افزایش قیمت و تنظیم بازار ورود کند