مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 آبان 1401 ساعت 09:252022-11-17بين الملل

وزیر اقتصاد:ثابت کردیم تحریم نمی تواند مانع تجارت خارجی ایران شود


در یک سال اخیر اثبات کردیم که تحریم و فشارهای دشمن نمی تواند ایران را محصور و منزوی کند، هرچند هزینه هایی به ما تحمیل کرده است.

- در این دیدار که در محل ساختمان وزارت دارایی مجارستان برگزار شد، دو طرف بر اهمیت ارتقای همکاری های اقتصادی، مالی و بانکی تاکید و مبادله هیات های سیاسی و اقتصادی را پشتوانه مستحکمی برای تقویت روزافزون مناسبات ارزیابی کردند.

  وارگاه در اظهاراتی با اشاره به تحولات اخیر بین المللی، اعمال تحریم های ناعادلانه را موجب بی ثباتی و از بین برنده تفاهمات و همکاری میان کشورها توصیف کرد و ضمن تاکید بر تقویت صلح و حل و فصل مسائل از طریق مذاکره بر اهمیت روابط دوجانبه مجارستان با کشورمان تاکید کرد.

  وی افزود: در این شرایط جای بسی خوشنودی است که روابط دو کشور بر پایه اراده قوی سیاستمداران دو طرف استوار است.

  تاکید ایران و مجارستان بر تقویت همکاری های اقتصادی و تجاری   وزیر دارایی مجارستان برگزاری سلسله کمیسیون های مشترک بین دو کشور را نشانه پویایی روابط ارزیابی کرد و خواستار برطرف ساختن موانع موجود و اجرایی شدن توافقات کمیسیون های پیشین شد.

  وارگا با اشاره به دیداری که در سال 2017 از تهران داشت، کشورمان را واجد امکانات بسیاری دانست که می بایست روابط را با ایران در حد و شایستگی آن کشور تنظیم و ارتقا داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر اقتصاد:ثابت کردیم تحریم نمی تواند مانع تجارت خارجی ایران شود

وزیر اقتصاد:ثابت کردیم تحریم نمی تواند مانع تجارت خارجی ایران شود