مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 آبان 1401 ساعت 16:402022-11-17اقتصادي

معافیت مالیاتی تولید طلا در کردستان حذف شود


مدیرکل امور اقتصادی و دارایی کردستان گفت: با توجه به اینکه 50 درصد طلای کشور در کردستان تولید می شود معافیت مالیاتی در این بخش باید برای این استان برداشته شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، محمد مشیرپناهی در نخستین جلسه ستاد استانی لایحه بودجه سال 1402 که در سالن شهدای گمنام استانداری برگزار شد، اظهار کرد:  سال گذشته در کشور تولید شمش طلا از پرداخت مالیات معاف شد.

وی با بیان اینکه 50 درصد طلای کشور در کردستان تولید و از محل دریافت مالیات آن 900 میلیارد تومان در سال به بودجه استان کمک می شود، گفت: انتظار داریم معافیت مالیاتی در بخش شمش طلا برای این استان برداشته شود.

   مدیرکل امور اقتصادی و دارایی کردستان تصریح کرد: از محل اموال مازاد دستگاه های اجرایی 2 هزار میلیارد تومان به منابع استان می توان کمک کرد.

   کمک 6.

9 میلیارد تومانی به بخش خصوصی  یعقوب گویلیان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کردستان هم در این جلسه از خرید و مرمت 4 بود که رقم خورد مردم این منطقه امروز انتظار کار عملی در این خصوص دارند.

وی از اختصاص 100 میلیارد تومان به طرح های گردشگری استان خبر داد و گفت: اجرای این طرح ها نقش مهمی در توسعه و رونق هرچه بیشتر صنعت گردشگری در استان دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معافیت مالیاتی تولید طلا در کردستان حذف شود

معافیت مالیاتی تولید طلا در کردستان حذف شود