مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 آبان 1401 ساعت 18:252022-11-17ورزشي

احداث گابیون بندی روستای پرندان اشکور توسط بسیجیان


فرمانده سپاه ناحیه رودسر با اشاره به حوزه خدمت رسانی بسیج در مناطق محروم گفت: روستای پرندان اشکور رانشی بوده و در کنار رودخانه قرار دارد که به همین منظور، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رودسر، محمداسماعیل حسنی عصر امروز در آستانه گرامیداشت هفته در رودسر خبر داد و بیان کرد: این برنامه ها از سوی پایگاهای بسیج محلات و اقشار برنامه ریزی شده که در هفته بسیج در سطح شهرستان اجرایی می شود.

  حسنی با اشاره به حوزه خدمت رسانی بسیج در مناطق محروم افزود: روستای پرندان اشکور رانشی بوده و در کنار رودخانه قرار دارد که به همین منظور، پروژه گابیون بندی در روستای پرندان اشکور به طول بیش از 100 متر و ارتفاع چهار متر با اعتبار 2 میلیارد تومان مورد افتتاح و بهره برداری قرار می گیرد و اگر این پروژه اجرایی نمی شد طی چند سال اخیر این روستا زیر آب می رفت.

وی از واگذاری یک واحد مسکن محرومین با اعتبار 220 میلیون تومان در روستای بی بالان کلاچای خبر داد و گفت: بالغ بر 15 تن کنسانتره دام در سطح شهرستان رودسر توزیع می شود.

  فرمانده سپاه ناحیه رودسر با اشاره به برگزاری مسابقات ورزشی و اهدای بسته های معیشتی به جامعه هدف تصریح کرد: گلباران مزار شهدا، برگزاری یادواره های شهدا، افتتاح صندوق های قرض الحسنه در مساجد، نشست های بصیرتی با موضوع جهاد تبیین، برپایی نمای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث گابیون بندی روستای پرندان اشکور توسط بسیجیان

احداث گابیون بندی روستای پرندان اشکور توسط بسیجیان