مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 آبان 1401 ساعت 00:052022-11-17سياسي

125 برنامه فرهنگی متنوع در شهریار اجرا می شود


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهریار گفت:125 برنامه فرهنگی متنوع در شهریار اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ فیاض الهیاری شامگاه پنج شنبه در نشست خبری که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد، ضمن تبریک این هفته اظهار داشت: 43 سال از تأسیس بسیج مستضعفین که به فرمان حضرت امام خمینی (ره) در پنجم آذرماه 1358 صادر شد، می گذرد که از همان اوایل در دفاع از آرمان های نظام جمهوری اسلامی پای کار بوده با حضور در جبهه های حق علیه باطل نقش خود را به خوبی ایفا نموده و امروز در حوزه های مختلف از جمله سازندگی در کنار مردم است.

وی تصریح کرد: بسیج علاوه بر نقش های خود در عرصه های مختلف در حوادث طبیعی مثل زلزله، سیل و سایر مخاطرات جز نفر اول صف حضور داشته و آخرین نفر صحنه را ترک کرده است.

الهیاری به برنامه های متنوع و مختلف فرهنگی در هفته بسیج اشاره کرد و افزود: در شهرستان شهریار جمعاً 125 برنامه فرهنگی متنوع پیش بینی شده است که روز یکشنبه 29 آبان ماه تا 5 آذر اجرا خواهد شد.

وی به برنامه های محوری این هفته پرداخت و گفت: بسیج سازندگی و پیشرفت، بسیج مسجد محوری و جامعه اسلامی، بسیج نوآوری و جهاد، بسیج مردم سالاری و ایران قوی و مستقل، بسیج مظهر مقاومت و شهادت، بسیج ایمان و تربیت اسلامی و بسیج مقاومت و اقتدار ملی از جمله برنامه هایی است که با محتویات مختلف و مت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

125 برنامه فرهنگی متنوع در شهریار اجرا می شود

125 برنامه فرهنگی متنوع در شهریار اجرا می شود