مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 آبان 1401 ساعت 09:102022-11-19پزشكي

توزیع سرنگ برای معتادان بی خانمان ادامه دارد


مدیرکل بهداشت و درمان جمعیت هلال احمر با اشاره به اجرای پروژه گشت های کاهش آسیب اعتیاد در تهران گفت: توزیع سرنگ برای معتادان بی خانمان ادامه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، افشین علیخانی، مدیرکل بهداشت و درمان جمعیت هلال احمر گفت: مرحله اول گشت های کاهش آسیب مصرف مواد مخدر با هدف پیشگیری از بیماری هایی چون ایدز و هپاتیت سی از آذر ماه 1400 آغاز شد و اکنون در مرحله دوم اجرای آن در حالی به یک سالگی اجرای این طرح در 18 پاتوق معتادان بی خانمان تهران می رسیم که در تلاش هستیم اجرای آن را در شهرهای اصفهان و شیراز هم آغاز کنیم.

مدیرکل بهداشت و درمان جمعیت هلال احمر افزود: پانسمان زخم و سوختگی و توزیع اقلام بهداشتی و مراقبتی که سرنگ مهم ترین قلم آن است؛ اصلی ترین خدمت این پروژه است که هدف آن کمک به معتادان بی خانمان و کاهش آسیب هایی بهداشتی در میان آن هاست.

علیخانی توضیح داد: بنیاد ویلاماری در نقاط مختلفی در دنیا پروژه هایی مشابهی دارد و اجرای این طرح در تهران هم به تقاضای آن هاست و جمعیت هلال احمر بازوی اجرایی این پروژه ها در کشور است.

در شهر تهران، سازمان بهزیستی در تعیین محل توزیع اقلام و دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در ارائه خدمات، همکار ما هستند و این همکاری 3 جانبه موفقیت پروژه کاهش آسیب اعتیاد را تضمین کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع سرنگ برای معتادان بی خانمان ادامه دارد

توزیع سرنگ برای معتادان بی خانمان ادامه دارد