مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 آبان 1401 ساعت 10:252022-11-19اقتصادي

پیشرفت کتابخانه مرکزی مازندران 70 درصد است


مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران با اشاره به فعال بودن پروژه کتابخانه مرکزی پیشرفت فیزیکی آن را 70 درصد اعلام کرد.

- آرزو ولی پور در گفتگو با خبرنگار مهر با اظهار اینکه برای رسیدن به اقتصاد باید از دروازه های فرهنگ عبور کنیم، توجه به کتاب و کتابخوانی را مسئله مهم دانست و درباره کتابخانه مرکزی گفت: در دولت قبلی 20 میلیارد تومان برای کتابخانه بودجه درنظر گرفته شد و دولتی کنونی و وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی نیز نگاه ویژه ای به کتابخانه ها دارند.

وی با بیان اینکه در سفر رییس جمهور به استان 30 میلیارد تومان اعتبار برای کتابخانه مرکزی مصوب شد، افزود: این پروژه در حال حاضر فعال است و پیشرفت فیزیکی آن به 70 درصد رسیده است.

وی با عنوان اینکه تجهیز کتابخانه مرکزی نیز نیازمند حدود 40 میلیارد تومان اعتبار است، گفت: قرار است هشت ماه آینده کتابخانه مرکزی تکمیل شود و پس از تحویل به کتابخانه نسبت به تجهیز آن اقدام خواهد شد.

ولی پور گفت: پروژه 11 سال پیش شروع شده بود و مدل بسیاری از بخش های آن از جمله مخزن، بخش کودک و غیره متناسب با نیازهای روز نیست و اصلاح آن در دستور کار قرار گرفت.

مدیرکل کتابخانه های مازندران با اشاره به برپایی جشنواره روستاهای دوستدار کتاب گفت: امسال از 10 روستای برتر کشور دو روستا مربوط به مازندران و با محوریت کتابخانه عمو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت کتابخانه مرکزی مازندران 70 درصد است

پیشرفت کتابخانه مرکزی مازندران 70 درصد است