مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 آبان 1401 ساعت 16:052022-11-19بين الملل

نگرانی پنتاگون از تعمیق روابط ایران و روسیه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، مقام ارشد پنتاگون طی سخنرانی در شهر «منامه» پایتخت بحرین مدعی شد که کشور های حوزه خلیج فارس باید به دلیل تعمیق روابط نظامی مسکو با ایران، - مقام ارشد پنتاگون مدعی شد که کشور های حوزه خلیج فارس باید به دلیل تعمیق روابط مسکو با تهران، روابط خود را با روسیه قطع کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، مقام ارشد پنتاگون طی سخنرانی در شهر منامه پایتخت بحرین مدعی شد که کشور های حوزه خلیج فارس باید به دلیل تعمیق روابط نظامی مسکو با ایران، روابط خود را با روسیه قطع کنند.

به نوشته وبگاه بریکینگ دیفنس کالین کال معاون پنتاگون (وزارت دفاع آمریکا) در امور سیاسی روز جمعه در سخنرانی به حاضران در گفت وگوی سالانه منامه با طرح ادعای خرید پهپاد ساخت ایران توسط روسیه گفت، تصمیم روسیه در خرید پهپاد های نظامی از ایران برای جنگ در اوکراین، به منطقه خاورمیانه نیز ضربه می زند.

وی گفت که این مسئله نگرانی های امنیتی مشترک عربستان سعودی، امارات متحده عربی، (رژیم) اسراییل و دیگران است.

کال مدعی شد: در شرایطی که روسیه از پهپاد های ایرانی برای حمله به شهر های اوکراین استفاده می کند، برخی در این منطقه معتقدند که تعامل با پوتین می تواند بین مسکو و تهران شکاف ایجاد کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی پنتاگون از تعمیق روابط ایران و روسیه

نگرانی پنتاگون از تعمیق روابط ایران و روسیه