مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 11:512022-11-20اقتصادي

گلایه مردم فین از نبود بانک/ برای یک کار بانکی ساده باید 90 کیلومتر تردد کنیم!


قائم مقام مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر هرمزگان از گلایه مردم فین در نبود بانک خبر داد و گفت : مسئولان برای ارائه خدمات بانکی در خواب غفلت بسر می برند .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از هرمزگان، محمد پاینده قائم مقام مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر هرمزگان براساس گزارشات مردمی در خصوص عدم وجود بانک در مرکز بخش فین، اظهار داشت: نبود خدمات بانکی برای زندگی روز مره مردم سبب بروز مشکلاتی شده که مسئولان استانی باید چاره ای بیندیشند.

وی افزود: نکته قالب توجه این است که بانک زیر ساخت و بستر توسعه ای اولیه برای هر بخش یا شهر است تا به پیشرفت منطقه کمک کند.

پاینده ادامه داد: بانکها با مشوق های مالی و ارائه خدمات برخی از مشکلات مالی روستا ها و بخش ها را تسهیل و از خروج سرمایه به خارج بخش جلوگیری می کند.

وی تاکید کرد: از طرفی نیاز است مسئولان همت و تلاش خود را برای ایجاد و فعالیت یک شعبه بانک در این بخش بسیار مهم و تاثیر گذار که در نزدیکی مرکز استان است انجام دهند.

محرومیت فین در نبود بانک مستقل  شهر فین که مرکز بخش فین در آن قرار دارد در استان هرمزگان با حدود جمعیت 5 هزار نفری و شاید باورش سخت باشد که بانک ندارد و یک باجه عابر بانک با خدمات محدود ارائه خدمات بانکی به مردم می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه مردم فین از نبود بانک/ برای یک کار بانکی ساده باید 90 کیلومتر تردد کنیم!

گلایه مردم فین از نبود بانک/ برای یک کار بانکی ساده باید 90 کیلومتر تردد کنیم!