مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 آبان 1401 ساعت 11:422022-11-21سياسي

نمایشگاه تخصصی گل و گیاه در قرچک افتتاح شد


نمایشگاه تخصصی گل و گیاه، گیاهان دارویی و ادوات باغبانی با حضور مسؤولان شهرستانی در محل نمایشگاه دائمی شهرداری قرچک افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قرچک، نمایشگاه تخصصی گل و گیاه صبح امروز با حضور علیرضا فاتحی نژاد فرماندار، محسن خرمی شریف شهردار، معاونین شهردار و دیگر مسؤولین در محل نمایشگاه دائمی شهرداری قرچک افتتاح شد.

محسن خرمی شریف شهردار قرچک در حاشیه افتتاح این نمایشگاه، اظهار کرد: این نمایشگاه که با حضور مسؤولان افتتاح شد با هدف برقراری بین تولیدکننده گل و گیاه با مصرف کنندگان، آشنایی با انواع گیاهان زینتی و دارویی و شناسایی ظرفیت شرکت کنندگان و فعالان این عرصه برپاشده است.

وی گفت: نمایشگاه تخصصی گل و گیاه از امروز  30 آبان از ساعت 9 الی 21 به مدت 15 روز در 26 غرفه برای بازدید شهروندان در محل نمایشگاه دائمی شهرداری واقع در بلوار امام خمینی(ره) روبروی سازمان آتش نشانی دایر خواهد بود.

شهردار قرچک در پایان افزود: در این نمایشگاه همچنین انواع گل های تزیینی، باغچه ای و آپارتمانی به همراه نهاده های کود و سم و دیگر تجهیزات باغبانی از سوی شرکت کنندگان به معرض دید و فروش گذاشته شده است.

علیرضا فاتحی نژاد فرماندار قرچک در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از مدیریت و غرفه داران این نمایشگاه از برپایی نمایشگاه در شهرستان،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه تخصصی گل و گیاه در قرچک افتتاح شد

نمایشگاه تخصصی گل و گیاه در قرچک افتتاح شد