مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آذر 1401 ساعت 11:312022-11-22سياسي

رستمی: جوانی جمعیت موضوع راهبردی امروز قشر دانشگاهی است


رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها گفت: جوانی جمعیت موضوع راهبردی امروز قشر دانشگاهی ماست که تراکم جمعیت نیز در این قشر بالاست و 2.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس،  جشن آغاز پویش ایران جوان به منظور حمایت از دانشجویان و زوج های دارای دو فرزند با حضور رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها، معاون پشتیبانی و جمعی از مدیران ستاد اجرایی فرمان امام، مدیرعامل بنیاد 15 خرداد، جمعی از فعالان حوزه جمعیت، فرزند شهید همت و با حضور نمادین 100 زوج دانشجو و نیز، چون یک مسئله راهبردی است ادامه دار خواهد بود تا انشاالله بتواند در حوزه تحدید جمعیت اثرگذار باشد.

مدیرعامل بنیاد 15 خرداد نیز با اشاره به اعتبار هزار میلیارد ریالی این مرحله از طرح، با بیان اینکه در فاز اول این پویش ملی، پنج هزار زوج دانشگاهی مشمول حمایت هستند اضافه کرد: برنامه ریزی ما به گونه ای است که با همکاری شرکای اجتماعی و خیرین، این آمار در آینده افزایش محسوسی یابد.

حمیدرضا علیان زادگان افزود: راه اندازی مجمع خیرین جمعیت، راه اندازی شبکه ملی تسهیلگران جمعیت، تهیه و توزیع بسته های حمایتی و با تخفیف مادر و کودک، راه اندازی مرکز نوآوری جمعیت و خانواده، پروژه های مطالعاتی جمعیت و تدوین اطلس ملی جمعیت از دیگر کارویژه های بیست گا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رستمی: جوانی جمعیت موضوع راهبردی امروز قشر دانشگاهی است

رستمی: جوانی جمعیت موضوع راهبردی امروز قشر دانشگاهی است