مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آذر 1401 ساعت 13:502022-11-22سياسي

دو پرونده با موضوع تخلف از شروط ضمن عقد و اعتیاد زوج به مواد مخدر بررسی شد


در دستور کار جلسه هیأت عمومی دیوان عالی کشور، دو پرونده اصراری حقوقی با موضوع الزام زوج به طلاق به دلیل تخلف از شرط ضمن عقد، سوءرفتار، اعتیاد زوج به مواد مخدر و عسر و حرج زوجه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

- در دستور کار جلسه هیأت عمومی دیوان عالی کشور، دو پرونده اصراری حقوقی با موضوع الزام زوج به طلاق به دلیل تخلف از شرط ضمن عقد، سوءرفتار، اعتیاد زوج به مواد مخدر و عسر و حرج زوجه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی دیوان عالی کشور، جلسه هیأت عمومی در ارتباط با پرونده اصراری حقوقی امروز سه شنبه - اول آذر ماه- با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید احمد مرتضوی مقدم رییس دیوان عالی کشور و قضات عالی رتبه برگزار شد.

در ابتدای جلسه رییس دیوان عالی کشور ضمن تبریک هفته بسیج اظهار داشت: بسیجیان در کنار نیروهای امنیتی، بدون هیچ گونه ادعای پست و مقام در هر موقعیت و بحرانی در میدان هستند، لذا هفته بسیج را به بسیجیان مخلص و حافظ امنیت تبریک می گویم.

بررسی پرونده اصراری حقوقی الزام زوج به طلاق به دلیل تخلف از شرط ضمن عقد در ادامه جلسه گزارش پرونده اصراری حقوقی در ارتباط با موضوع تخلف زوج از شروط ضمن عقد قرائت شد، در این پرونده خانمی به دلیل تخلف همسرش از شروط ضمن عقد ، سوءرفتار و اختلال روانی دادخواستی مب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو پرونده با موضوع تخلف از شروط ضمن عقد و اعتیاد زوج به مواد مخدر بررسی شد

دو پرونده با موضوع تخلف از شروط ضمن عقد و اعتیاد زوج به مواد مخدر بررسی شد