مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 12:252022-11-23سياسي

ضرورت طراحی برنامه هایی متناسب با ذائقه دانشجویان


رییس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان سمنان بر ضرورت طراحی برنامه هایی متناسب با ذائقه دانشجویان در فاصله مانده تا روز دانشجو تاکید کرد.

- حجت الاسلام والمسلمین رضا کهساری در دیدار با رییس جهاددانشگاهی استان سمنان اظهار کرد: مسوولان دانشگاه ها در فرصت باقیمانده تا 16 آذر، خود را برای اجرای برنامه های موثر که هم به نیازهای اعتقادی و هم به نیازهای روز دانشجو پاسخگو باشد، آماده کنند.

رییس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان با بیان اینکه نباید دانشگاه را برای فعالیت خالی کرد تا دیگران برای آن برنامه ریزی کنند افزود: در اجرای برنامه ها هم باید به بعد نشط آور بودن برنامه ها و هم به جنبه های اعتقادی توجه ویژه کرد.

وی با بیان اینکه 16 آذر روز مبارزه با استکبار جهانی است گفت: باید با تاکید بر مبارزه با استکبار اصالت این روز را حفظ کرد.

رییس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان با بیان اینکه اجرای برنامه های اعتقادی بنیادین وظیفه ذاتی این نهاد است تصریح کرد: تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در بیش از چهار دهه گذشته نیز یکی از مهمترین وظایف فعلی نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت طراحی برنامه هایی متناسب با ذائقه دانشجویان

ضرورت طراحی برنامه هایی متناسب با ذائقه دانشجویان