مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 16:102022-11-23اقتصادي

پرداخت 42 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در فاروج


مسئول بسیج سازندگی شهرستان فاروج گفت: از ابتدای سال تاکنون 42میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی با هدف توانمندسازی آحاد جامعه در مسیر افزایش تولید و اشتغال زایی در این شهرستان پرداخت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، عصر امروز عبدالله جوانمرد، مسئول پرداخت شده است.

مسئول بسیج سازندگی شهرستان فاروج افزود: این وام ها در عرصه های مختلفی نظیر کارگاه تولید نبات، کارگاه های خیاطی، کارگاه تولید قارچ، پرورش زنبور عسل، کارگاه تولید تجیهزات روشنایی و سایر عرصه های این چنینی پرداخت شده است.

وی ادامه داد: بسیج سازندگی پس از پرداخت وام در بازاریابی محصولات و تولیدات این کارگاه ها و افراد در کنار آن ها خواهد بود و با برگزاری نمایشگاه های مختلف و استفاده از ظرفیت های فضای مجازی در حد توان خود کمک حال آن ها خواهد بود.

جوانمرد با اشاره به سایر اقدامات بسیج سازندگی بیان کرد: آب رسانی به 2 روستای احسان آباد و آق چشمه که از روستاهای محروم و دور افتاده شهرستان هستند با ظرفیت های بسیج سازندگی انجام شده و به لطف خدا مشکلات آب شرب بهداشتی در این روستاها برطرف شده است.

وی افزود: پروژه آب رسانی به روستای ریزه که از دیگر روستاهای محروم شهرستان است آغاز شده که به یاری خدا مشکلات مردم این روستا نیز بزودی بر طرف خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 42 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در فاروج

پرداخت 42 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در فاروج