مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 آذر 1401 ساعت 09:402022-11-24سياسي

طرح پژوهشی درآمدزایی در روستاها و شهرهای کم جمعیت اجرایی می شود


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان بر لزوم اشتغالزایی در روستاها و شهرک های کوچک به عنوان یک ضرورت تاکید کرد و گفت: یک طرح پژوهشی در همین راستا در استان اجرایی می شود.

- ایسنا/سمنان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان بر لزوم اشتغالزایی در روستاها و شهرک های کوچک به عنوان یک ضرورت تاکید کرد و گفت: یک طرح پژوهشی در همین راستا در استان اجرایی می شود.

محمد حمیدی اظهار کرد: به منظور ایجاد درآمدزایی در روستاهای بالای 1500نفر و شهرهای زیر 25هزار نفر یک طرح پژوهشی با کمک دانشگاه ها و مراکز آموزشی تهیه می شود .

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان بااشاره به برنامه های هماهنگی هفته پژوهش در این استان گفت: در این جلسه در خصوص اهمیت برنامه های 25آذر روز و هفته پژوهش با مشارکت شهرداری ها و دهیاران در امر پژوهش و اعتبارات پژوهشی مناسب شهر و روستا تاکید و مقرر شد از دست اندرکاران این امر تجلیل شود.

وی خاطرنشان کرد: تنظیم شیوه نامه پژوهش استان و برگزاری جلسات شورای پژوهش با حضور اعضا به صورت مستمر با رویکرد عملیاتی و اجرایی و اثربخشی مدنظر قرارگیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان با اشاره به برنامه ریزی های استانداری برای ارتقا سطحی کیفی دهیاری ها افزود: در همین راستا آزمون مکاتبه دهیاران در دی ماه برحسب د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح پژوهشی درآمدزایی در روستاها و شهرهای کم جمعیت اجرایی می شود

طرح پژوهشی درآمدزایی در روستاها و شهرهای کم جمعیت اجرایی می شود