مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 آذر 1401 ساعت 12:552022-11-24اقتصادي

شهرداری شرایط استقرار دفاتر شرکت های مسافربری را در فرخشهر فراهم کند


شهرداری باید به جهت سهولت امر تردد در فرخشهر نسبت به تامین دفاتر با قیمت مناسب و برگزاری مزایده بین شرکت های ذیصلاح اقدام کند .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد عبدالعلی ارژنگ ظهر امروز در جلسه بررسی مشکلات حمل و نقل مسافر در شهرهای هفشجان و فرخشهر با اشاره به نقش رانندگان در خدمات دهی به مسافران در رفاه عمومی، گفت: ارزش خدمات حمل ونقل بر کسی پوشیده نیست زیرا اگر قرار بود این خدمات ارائه نشود مشکلات زیادی برای مردم در این زمینه ایجاد می شد.

  شهرداری دفاتر شرکت های مسافربری را در فرخشهر ایجاد کند فرماندار شهرکرد در این جلسه خواستار استقرار دفاتر مورد نیاز شرکت های تعاونی مسافربری شد و افزود: جهت سهولت امر تردد در فرخشهر باید شهرداری نسبت به تامین دفاتر با قیمت مناسب و با برگزاری مزایده بین شرکت های ذیصلاح اقدام کند تا دفاتر شرکت های مسافربری در فرخشهر مستقر شوند.

وی ادامه داد: ایستگاه پیاده سازی مسافر در شهر فرخشهر باید در نقطه ای باشد که مردم به سهولت به وسایل حمل و نقل شهری دسترسی داشته باشند.

ارژنگ اضافه کرد: در این راستا مقرر شد جهت رفاه حال مسافران فرخشهر ایستگاه پیاده کردن مسافران در میدان معلم شهر فرخشهر که دسترسی بهتری به وسایل حمل و نقل شهری دارد باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری شرایط استقرار دفاتر شرکت های مسافربری را در فرخشهر فراهم کند

شهرداری شرایط استقرار دفاتر شرکت های مسافربری را در فرخشهر فراهم کند