مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 آذر 1401 ساعت 13:202022-11-24پزشكي

ارتقای جایگاه جمعیت نخبگانی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی


رییس دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی در دیدار با جمعی از نخبگان و برگزیدگان المپیادهای علمی، دانشجویی و دانش آموزی، شکل گیری سرفصل جدیدی از ساختارهای باثبات سیستماتیک برای ارتقای جایگاه جمعیت نخبگانی این دانشگاه را خواستار شد و استمرار جلسات منظم با .

- رییس دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی در دیدار با جمعی از نخبگان و برگزیدگان المپیادهای علمی، دانشجویی و دانش آموزی، شکل گیری سرفصل جدیدی از ساختارهای باثبات سیستماتیک برای ارتقای جایگاه جمعیت نخبگانی این دانشگاه را خواستار شد و استمرار جلسات منظم با این دانشجویان را هسته اولیه شکل گیری این مهم دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر علیرضا زالی در این نشست که در تالار شهید بهشتی برگزار شد، فعالیت کانون های کارآفرین و اندیشه ورز را خواستار شد و گفت: باید جریان نخبگانی دانشگاه از بارش فصلی آزمون های المپیادی به چشمه جوشان تبدیل شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی همچنین شکل گیری سرفصل جدیدی از ساختارهای باثبات سیستماتیک برای ارتقای جایگاه جمعیت نخبگانی دانشگاه را خواستار شد و استمرار جلسات منظم با این دانشجویان را هسته اولیه شکل گیری این مهم دانست.

وی با بیان این که استفاده از ظرفیت نخبگانی دانشگاه فصل مشترک گفت وگوی این جلسه است، تاکید کرد: استفاه ازظرفیت های بالای دانشجو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقای جایگاه جمعیت نخبگانی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

ارتقای جایگاه جمعیت نخبگانی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی