مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 آذر 1401 ساعت 09:552022-11-26سياسي

تراورس از لیست واگذاری سازمان خصوصی سازی خارج شود


مشاور حقوقی وزیر و رییس مرکز امور مجامع و نظارت بر قراردادها، راهکار بهبود وضعیت شرکت تراورس را موافقت و دستور خارج کردن نام این شرکت از لیست واگذاری سازمان خصوصی سازی برشمرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت راه و شهرسازی، مهدی نورایی مشاور حقوقی وزیر و رییس مرکز امور مجامع و نظارت بر قراردادها به نکاتی از گزارش صورتهای مالی شرکت تراورس و راهکارهای مناسب بهبود وضعیت شرکت اشاره کرد.

نورایی ابراز امیدواری کرد: در یک سال اخیر با رویکرد جدید دولت در حوزه حمل و نقل دستاوردهای مهم و ارزشمندی حاصل شده است و برخی از این دستاوردها را می بایست در حوزه حمل و نقل ریلی مشاهده کرد.

وی همچنین بیان کرد: شرکت خدمات مهندسی خط و ابنیه فنی راه آهن – تراورس بزرگترین شرکت ریلی غرب آسیا و تولید کننده فرآورده های بتنی و تراورس خطوط راه آهن و مترو است.

مشاور حقوقی وزیر و رییس مرکز امور مجامع و نظارت بر قراردادها افزود: توجه به بررسی عملکرد و صورت های مالی شرکت نکات ذیل قابل توجه است: زیان عملیاتی شرکت از منفی 50 میلیارد تومان به منفی 13 میلیارد تومان کاهش پیدا کرده است که نشان دهنده بهبود وضعیت کلی شرکت است.

از طرفی زیان ناخالص شرکت نیز از منفی 56 میلیارد تومان، به مثبت 2 میلیون تومان رسیده است که شروع روند مثبت شرکت را نشان می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تراورس از لیست واگذاری سازمان خصوصی سازی خارج شود

تراورس از لیست واگذاری سازمان خصوصی سازی خارج شود