مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 آذر 1401 ساعت 11:002022-11-27اقتصادي

ظرفیت اشتغال زایی 2500 نفری در منطقه ویژه طی مدت یک سال


مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان گفت: در منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان می توانیم با 500 الی هزار میلیارد تومان تسهیلات حدود دو هزار و 500 نفر اشتغال ظرف مدت یک سال ایجاد کنیم.

- محمود داودآبادی مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه برنامه ریزی های صورت گرفته برای استفاده از اعتبارات دور دوم سفرهای ریاست جمهوری، اظهار کرد: منطقه ویژه سلفچگان خارج از قلمروی گمرکی بوده و در اصل یک مجموعه خودگردان است.

وی با بیان اینکه پشتیبانی مورد نیاز ما از سوی دولت باید انجام شود در حوزه زیرساخت ها است، مطرح کرد: در این حوزه نیز ما تلاش می کنیم پوشش لازم در خود منطقه ویژه را داشته باشیم ولی درخواست داریم زیرساخت های مسیرهای دسترسی به منطقه را دولت تامین کند.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان با اشاره به اینکه البته این موضوع در دستور کار قرار داشته و اقدامات خوبی نیز انجام شده است، عنوان کرد: به طور مثال موضوع خط ریلی منطقه ویژه از سال 85 مسکوت مانده بود ولی در دولت سیزدهم با جدیت دنبال می شود.

وی با بیان اینکه یکی از مصوبات سفر نخست رییس جمهور به قم موضوع خط راه آهن منطقه ویژه بود، خاطرنشان کرد: برای این پروژه اعتباری معادل 250 میلیارد تومان مصوب شده و درحال حاضر نیز شرکت مخصوص درحال فعالیت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت اشتغال زایی 2500 نفری در منطقه ویژه طی مدت یک سال

ظرفیت اشتغال زایی 2500 نفری در منطقه ویژه طی مدت یک سال