مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 آذر 1401 ساعت 12:302022-11-27اقتصادي

اولویت خراسان شمالی تکمیل طرح های نیمه تمام با پیشرفت بالا است


اولویت استان تکمیل پروژه های نیمه تمام با درصد پیشرفت فیزیکی بالا است تا طی یک یا دو سال آینده به بهره برداری برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدرضا حسین نژاد صبح یک شنبه در حاشیه بازدید از طرح های نیمه تمام شهرستان فاروج اظهار داشت: کلنگ طرح های زیادی در سال های اخیر به زمین زده شده و اکنون ناتمام است از این رو بر اساس سیاست های دولت پیشنهاد ما بر این بود که پروژه ها با پیشرفت فیزیکی بالا تأمین اعتبار شود و تکمیل پروژه های بالای 50 درصد در اولویت باشد.

استاندار خراسان شمالی تصریح کرد: تمرکز ما بر تکمیل پروژه هایی است که می توان در یک یا 2 سال آتی تکمیل کرد و با بهره برداری از آن زیرساخت های استان و نیز اقتصاد این خطه از کشور توسعه یابد.

وی در ادامه به اهمیت مسائل فرهنگی در توسعه جامعه اشاره کرد و گفت: این خطه از کشور به عنوان رنگین کمان قومیت ها شناخته شده است و نقش مسائل فرهنگی در توسعه منطقه برجسته است.

حسین نژاد بیان کرد: دشمنان نظام به دنبال هدف قرار دادن مبانی فرهنگی ما هستند تا اعتماد مردم را نسبت به نظام کمرنگ کنند که باید بسیار هوشیارانه در این راستا حرکت کنیم.

حسین نژاد در ادامه بر تکمیل طرح های نیمه تمام فرهنگی شهرستان فاروج تاکید کرد و افزود: پروژه عمرانی کتابخانه مرکزی تیتکانلو این شهرستان با 15 میلیارد ریال در حال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولویت خراسان شمالی تکمیل طرح های نیمه تمام با پیشرفت بالا است

اولویت خراسان شمالی تکمیل طرح های نیمه تمام با پیشرفت بالا است