مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 آذر 1401 ساعت 11:502022-11-28سياسي

فعالیت 170هزار پرستار در کشور/کوتاهی برخی مدیران در اجرای قوانین پرستاری


رییس کل سازمان نظام پرستاری با اشاره به فعالیت حدود 170هزار پرستار در مراکز درمانی دولتی و خصوصی، از آنچه که «اجرای بد برخی قوانین در حوزه پرستاری» خواند، - رییس کل سازمان نظام پرستاری با اشاره به فعالیت حدود 170هزار پرستار در مراکز درمانی دولتی و خصوصی، از آنچه که اجرای بد برخی قوانین در حوزه پرستاری خواند، گلایه کرد و گفت: باید به مسائل پرستاران رسیدگی شود؛ اینکه نظام برای رفع مشکلات هزینه کند اما عدم فعالیت یک مدیر باعث نارضایتی شود، درست نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد میرزابیگی در نشست خبری روز پرستار و در آستانه ولادت حضرت زینب (س)، گفت: دانشکده ها و دانشجویان پرستاری دقیقا از مهارت هایی برخوردار هستند که کشورهای جهان اول اداعای آن را دارند.

در این بین یکی از تاکیدات، افزایش مراقبت های پرستاری است و باید به جایی رسید که پرستار بر اساس علمی که آموزش دیده است، خدمت کند.

همه ما باید همانگونه که دنبال بحث آموزش و درمان هستیم، دنبال ارائه مراقبت های پرستاری علمی، ایمن و با کیفیت نیز باشیم.

وی افزود: الان از مقطع دانشجویی تا فرد بازنشسته حدود 250 هزار پرستار داریم که 50 هزارنفر دانشجو، 140 هرار نفر شاغل در مجموعه بیمارستان های وازارت بهداشت، حدود 30 هزار نفر در بخش خصوصی، تامین اجتماعی، بیمارستان نیروهای مسلح و حدود 20 هزار نفر هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 170هزار پرستار در کشور/کوتاهی برخی مدیران در اجرای قوانین پرستاری

فعالیت 170هزار پرستار در کشور/کوتاهی برخی مدیران در اجرای قوانین پرستاری