مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 آذر 1401 ساعت 12:502022-11-28سياسي

نیروهای طرحی شاغل در دوران کرونا باید جذب شوند


رییس کل سازمان نظام پرستاری تاکید کرد: باید نیروهای طرحی شاغل در دوران کرونا جذب شده و به کار باز گردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، محمد میرزابیگی، رییس سازمان نظام پرستاری در نشست خبری با اشاره به هفته بزرگداشت پرستار،اظهار داشت: پرستاران تنها گروهی هستند که در بالینی طی 24 ساعت ،16 ساعت به صورت مستقل از بیمار مراقبت می کنند.

وی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر اجرایی کردن خواسته های جامعه پرستاری،ادامه داد: رییس جمهور نیز طی این دوران 22 بار دستور در خصوص مسائل پرستاران از جمله تعرفه گذاری خدمات پرستاری صادر کرده است.

رییس سازمان نظام پرستاری با انتقاد از سلیقه ای عمل کردن برخی مدیران حوزه سلامت در اجرای تعرفه گذاری خدمات پرستاری،ابراز کرد:در دوره پنجم فعالیت سازمان نظام پرستاری اولین کار انحلال سیستم قاصدک بود که مربوط به پرداخت کارانه و اضافه کار پرستاران بود.

میرزابیگی با اشاره به دستاوردهای دوره پنجم سازمان نظام پرستاری،افزود: رسیدن پرداخت معوقات از حدود 2 سال به 4-5 ماه، اعطای امتیازات فصل دهم، اعطای فوق العاده ویژه ،دریافت مجوز استخدامی 52 هزار نیروی سلامت که 45 درصد این تعداد مربوط به جامعه پرستاری بوده است،از جمله اقدامات این سازمان در دوره فعالیت دوره پنجم بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروهای طرحی شاغل در دوران کرونا باید جذب شوند

نیروهای طرحی شاغل در دوران کرونا باید جذب شوند