مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 آذر 1401 ساعت 08:302022-11-29سياسي

آخرین وضعیت اجرای آیین نامه حمایت از کسب و کارهای دیجیتال


مهلت شرکت در فراخوان حمایت از سکوهای اقتصاد دیجیتال که به دنبال تصویب آیین نامه حمایت از کسب و کارهای اقتصاد دیجیتال منتشر شد، پایان یافت و هم اکنون روند ارزیابی سکوها آغاز شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاز مسئولان وزارت ارتباطات حاکی از آن است که مهلت شرکت در این فراخوان به اتمام رسیده و کار بررسی و ارزیابی سکوهای حایز شرایط آغاز شده است.

آخرین وضعیت اجرای آیین نامه حمایت از کسب و کارهای اقتصاد دیجیتال کارگروه اقتصاد دیجیتال با اختیارات قانونی از سوی ریاست جمهوری، آیین نامه حمایت از کسب و کارها را مورد بررسی قرار داد و نتیجه آن از طرف دولت ابلاغ شده که شامل 14 ماده و 30 نوع حمایت است.

آیین نامه مزبور با هدف حمایت از کسب و کارها و سکوهای ارائه دهنده سرویس به کسب و کارها تدوین شده و به این ترتیب کسب و کارها، سکوها و مردم، سه مخاطب اصلی این آیین نامه محسوب می شوند.

از زمان ابلاغ آیین نامه طی یک هفته کاری، شاخص های شناسایی سکوهای داخلی تدوین و اعلام شد که مطابق آن مشخص می شود سکوها بر مبنای چه شاخص هایی می توانند انتخاب شوند.

به این منظور فراخوانی اعلام شد تا این سکوها بتوانند تا مهلت تعیین شده یعنی پنجم ماه جاری (آذر)، امکان ثبت نام و حضور در این فراخوان را داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت اجرای آیین نامه حمایت از کسب و کارهای دیجیتال

آخرین وضعیت اجرای آیین نامه حمایت از کسب و کارهای دیجیتال