مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 آذر 1401 ساعت 09:052022-11-29سياسي

«ابلیس نامه» منتشر شد/ آرزوی شیطان و شیاطین چیست؟


«ابلیس نامه؛ نیرنگ ها، دام ها و آرزوهای ابلیس لعین» نوشته آیت الله هادی نجفی و ترجمه مصطفی اله دادی دستجردی توسط انتشارات چتر دانش منتشر شد.

- ابلیس نامه؛ نیرنگ ها، دام ها و آرزوهای ابلیس لعین نوشته آیت الله هادی نجفی و ترجمه مصطفی اله دادی دستجردی توسط انتشارات چتر دانش منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کتاب ابلیس نامه؛ نیرنگ ها، دام ها و آرزوهای ابلیس لعین نوشته آیت الله هادی نجفی از استادان برجسته حوزه علمیه اصفهان به تازگی با ترجمه مصطفی اله دادی دستجردی در شمارگان 500 نسخه و بهای 120 هزار تومان توسط انتشارات چتر دانش روانه بازار نشر شده است.

در بخشی از مقدمه این کتاب آمده است: ابلیس که از طایفه جنیان است هزاران سال عبادت کرد به حدی که در جایگاه فرشتگان مقرب الهی درآمد و در جریان آفرینش حضرت آدم و امر الهی مبنی بر سجود فرشتگان بر آدم، ابلیس سر باز زد و کبر و خودبزرگ بینی اش دامن گیر او شد و باورش این بود که من برتر از آدم هستم چرا که آفرینش من از آتش و آدم از خاکی بی ارزش است.

سزاوار من نیست که در برابر چنین موجودی تواضع کرده و سجده کنم.

لذا به دلیل این نافرمانی و تکبرش خداوند او را از مقام قرب خود راند.

درخواست ابلیس از خدا این بود که پروردگارا تا روز قیامت به من مهلت و زمان بده! خداوند چنین پاسخ داد که مهلت تو تا زمانی مشخص و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«ابلیس نامه» منتشر شد/ آرزوی شیطان و شیاطین چیست؟

«ابلیس نامه» منتشر شد/ آرزوی شیطان و شیاطین چیست؟