مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 آذر 1401 ساعت 14:502022-11-29بين الملل

افشای توطئه خطرناک جایگزینی اسراییل با آمریکا در عراق


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء در حاشیه سفر به مسکو و دیدار با تعدادی از مقامات ارشد سیاسی و دینی روس، - الکعبی در مصاحبه با شبکه بین المللی RT ضمن انتقاد شدید از خاندان حاکم بر اقلیم کردستان، با استناد به منابع اطلاعاتی از توطئه ای خطرناک برای پر کردن خلأ آمریکا و جایگزین کردن رژیم صهیونیستی در عراق خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء در حاشیه سفر به مسکو و دیدار با تعدادی از مقامات ارشد سیاسی و دینی روس، به دعوت شبکه بین المللی روسیا الیوم برای مصاحبه اختصاصی پاسخ مثبت داد.

حجت الاسلام والمسلمین اکرم الکعبی در ابتدا ضمن اشاره به اینکه جهان در یک پیچ تاریخی قرار دارد، گفت: با توجه به ارتباطاتی که در بسیاری از امور مهم با روسیه داریم، برای دیدار و رایزنی با شخصیت های سیاسی و دینی به این کشور آمدیم تا مسائل اساسی را بررسی و رویکردهایمان را نزدیک کنیم.

وی با تأکید بر اینکه جهان تک قطبی امروز به پایان رسیده و تقابل محور خیر با محور شر (به سرکردگی آمریکا و ناتو در کنار مافیای اقتصادی) به شکل گیری جهان چندقطبی انجامیده است ادامه داد: اکنون روسیه در اوکراین مشغول جنگ با آمریکا و ناتو در چهره ای دیگر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افشای توطئه خطرناک جایگزینی اسراییل با آمریکا در عراق

افشای توطئه خطرناک جایگزینی اسراییل با آمریکا در عراق