مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 آذر 1401 ساعت 19:102022-11-29سياسي

واکنش رییس صداوسیما به حوادث اخیر در کشور


رییس صداوسیما در سخنانی با اشاره به حوادث 70 روز گذشته در کشور، گفت: اگر قدرت، امکانات و اطلاعات لازم به موقع در اختیار صداوسیما قرار می گرفت، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روابط عمومی صداوسیما، پنجاه و نهمین مجمع عمومی اتحادیه رادیو تلویزیون های آسیا و اقیانوسیه با حضور روسا و نمایندگان رسانه های 72 کشور جهان از جمله رییس سازمان صداوسیما صبح امروز، سه شنبه 8 آذر ماه آغاز به کار کرد.

پیمان جبلی، رییس سازمان صداوسیما در سخنانی در این مراسم طرح هنرمندانه و هوشمندانه توانمندی های ایران و هند در صداوسیما را به منظور تقویت و ارتقای بیشتر سطح روابط دو کشور ضروری خواند و از آمادگی صداوسیما برای تسریع و کمک به این فرآیند خبر داد.

جبلی عصر روز دوشنبه، هفتم آذر در جریان سفر به هند برای شرکت در اجلاس اتحادیه رادیو و تلویزیون های آسیا و اقیانوسیه در محل سفارت کشورمان در دهلی نو با سفیر و کارکنان سفارت جمهوری اسلامی ایران در دهلی نو دیدار کرد و گفت: معرفی توانمندی ها و بازار ایران به فعالان اقتصادی، فرهنگی و رسانه ای هند و بالعکس، می تواند به ارتقای روابط دوجانبه اقتصادی، فرهنگی و رسانه ای منجر شود.

وی از عزم صداوسیما برای طرح مطالبات تجار و بازرگانان ایرانی ساکن در هند و نیز فعالان مرتبط با طرف های هندی نیز سخن گفت و افزود: با تولید و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش رییس صداوسیما به حوادث اخیر در کشور

واکنش رییس صداوسیما به حوادث اخیر در کشور