مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 آذر 1401 ساعت 11:552022-12-03پزشكي

حمایت معاونت علمی از شرکت های دانش بنیان حوزه شبیه ساز آموزشی


معاون نوآوری و تجاری سازی معاونت علمی با اشاره به توسعه زیست بوم نوآوری در کشور، نحوه حمایت از شرکت های دانش بنیان فعال در حوزه شبیه ساز آموزش پزشکی را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدحسین بهشتی امروز 12 آذرماه در رویداد معرفی محصولات پیشرفته آموزش پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی تهران با اشاره به توسعه زیست بوم نوآوری به عنوان ماموریت جدی معاونت علمی گفت: در حال حاضر 350 مرکز نوآوری، 62 خانه خلاق و نوآوری، 170 شتاب دهنده، 9 کارخانه نوآوری، 53 پارک علم و فناوری، 32 پردیس فناوری و نوآوری، 364 مرکز رشد و 70 صندوق پژوهش و فناوری در زیست بوم نوآوری وجود دارند.

وی افزود: ایران در شاخص نوآوری جهانی رشد خوبی داشته است و به رتبه 53 دنیا رسیده و در منطقه آسیا جایگاه 2 و در بخش اقتصادهای متوسط رو به پایین در میان 36 کشور در رتبه 3 قرار دارد.

معاون نوآوری و تجاری سازی معاونت علمی گفت: در حال حاضر 7 هزار و 735 شرکت دانش بنیان و 11 هزار و 900 واحد فناور داریم که بیش از 111 هزار نفر در این شرکت ها و واحدها مشغول به کار هستند.

وی با اشاره به حمایت های حوزه زیست بوم نوآوری از تجاری سازی و شکل گیری ایده ها و کسب و کارها گفت: ما دو نوع حمایت مالی از جمله تسهیلات ارزان قیمت و حمایت معنوی از جمله مجوزها را داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت معاونت علمی از شرکت های دانش بنیان حوزه شبیه ساز آموزشی

حمایت معاونت علمی از شرکت های دانش بنیان حوزه شبیه ساز آموزشی