مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 آذر 1401 ساعت 13:402022-12-03سياسي

فرمانده نیروی زمینی ارتش: امنیت پایدار در مرزهای کشور تحقق یافته است


امروز به واسطه پیشرفت های دفاعی، تسلیحاتی، راهبردی و تاکتیکی که در سطح نیروی زمینی ارتش انجام گرفته است، توانسته ایم در تمامی نقاط صفر مرزی امنیت پایدار را ایجاد کنیم.

- فرمانده نیروی زمینی ارتش: امنیت پایدار در مرزهای کشور تحقق یافته است امیر سرتیپ حیدری گفت: امروز به واسطه پیشرفت های دفاعی، تسلیحاتی، راهبردی و تاکتیکی که در سطح نیروی زمینی ارتش انجام گرفته است، توانسته ایم در تمامی نقاط صفر مرزی امنیت پایدار را ایجاد کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به اهمیت ارتقای توان دفاعی کشور، اظهارکرد: امروز به واسطه پیشرفت های دفاعی، تسلیحاتی، راهبردی و تاکتیکی که در سطح نیروی زمینی ارتش انجام گرفته است، توانسته ایم در تمامی نقاط صفر مرزی امنیت پایدار را ایجاد کنیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: نیروی زمینی با تغییرات ساختاری که در درون خود ایجاد کرده است، امروز ضمن بهره گیری از نیروی انسانی کارآمد و متخصص در حوزه تولید تسلیحات نیز به خودکفایی رسیده است که در این رابطه می توان به تسلیحات ضد زره، سامانه پهپاد، تجهیزات بالگردی و.

اشاره کرد.

امیر سرتیپ حیدری با تاکید بر افزایش قدرت تحرک نیروی زمینی ارتش، گفت: امروز یگان های متحرک هجومی نیروی زمینی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده نیروی زمینی ارتش: امنیت پایدار در مرزهای کشور تحقق یافته است

فرمانده نیروی زمینی ارتش: امنیت پایدار در مرزهای کشور تحقق یافته است