مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 آذر 1401 ساعت 14:102022-12-04سياسي

آغاز جلسه علنی مجلس/ ادامه بررسی طرح الحاق یک ماده به قانون حمایت از خانواده


نمایندگان مجلس شورای اسلامی به ادامه بررسی طرح دوفوریتی الحاق یک ماده به قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در نشست بعد از ظهر امروز مجلس خواهند پرداخت.

- نمایندگان مجلس شورای اسلامی به ادامه بررسی طرح دوفوریتی الحاق یک ماده به قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در نشست بعد از ظهر امروز مجلس خواهند پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جلسه علنی نوبت دوم امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی از لحظاتی قبل به ریاست محمد باقر قالیباف آغاز شد.

ادامه رسیدگی به گزارش سایت قطره و به نقل ازکمیسیون اقتصادی در مورد طرح دوفوریتی الحاق یک ماده به قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، بررسی گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی درمورد طرح اصلاح قانون تشکیلات و آیین دادرسی دیوان عدالت اداری (اعاده شده از شورای نگهبان )، بررسی گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد لایحه موافقتنامه همکاری اقتصادی و تجاری بین دولتهای ساحلی خزر (اعاده شده از شورای نگهبان) و ادامه رسیدگی به گزارش سایت قطره و به نقل ازشوردوم کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی درمورد طرح تشکیل سازمان پدافند غیرعامل در دستور کار جلسه علنی امروز نمایندگان مجلس شورای اسلامی قرار دارد.

همچنین بررسی گزارش کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری در مورد طرح استفساریه بند (3) ماده (48) قانون حمایت خانواده و بررسی گزارش کمیسیون اجتماعی مبنی بر تصویب تقاضای تح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز جلسه علنی مجلس/ ادامه بررسی طرح الحاق یک ماده به قانون حمایت از خانواده

آغاز جلسه علنی مجلس/ ادامه بررسی طرح الحاق یک ماده به قانون حمایت از خانواده