مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 آذر 1401 ساعت 19:202022-12-04ورزشي

سرپرست هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد


طی حکمی از سوی رییس فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی کشور، آیت اله امینی به سمت سرپرست هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد طی حکمی از سوی رییس فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی کشور، آیت اله امینی به سمت سرپرست هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در حکم انتصاب امینی آمده است: جناب آقای آیت اله امینی به استناد نامه شماره 219/3/10044 تاریخ 1401/09/02 اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد ،موجب این حکم ،جنابعالی از تاریخ 1401/9/2 به مدت چهار ماه به سمت سرپرست هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان کهگیلویه و بویراحمد تا تشکیل مجمع منصوب می شوید.

انتظار می رود به استناد آیین نامه نحوه فعالیت هیات های ورزشی استانی و شهرستانی مصوب وزارت ورزش و جوانان (مصوب 1400/9/10 )به منظور تحقق اهداف هیات متبوع ، نسبت به اجرای امور ذیل اهتمام جدی معمول دارید.

اجرای تمام قوانین جاری اداره کل ورزش و وزارت ورزش و جوانان اداره هیات کوهنوردی استان و شهرستان های تابعه ثبت نام متقاضیان واجد شرایط پست ریاست هیات و برگزاری مجمع انتخاباتی در اسرع وقت با هماهنگی اداره کل ورزش و جوانان رسیدگی به امور باشگاهها و دوره های آموزشی مطابق آیین نامه های فدراس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد

سرپرست هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد