مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 آذر 1401 ساعت 09:252022-12-05سياسي

پایان اسکن تمامی دفاتر رسمی ثبت اسناد آذربایجان شرقی


رییس کانون سردفتران و دفتریاران آذربایجان شرقی با بیان این که طرح اسکن دفاتر به طور کامل در این استان به اتمام رسیده است، گفت: آذربایجان شرقی از لحاظ تعداد دفاتر ثبت اسناد رسمی، - جزو استان های پیشرو کشور بوده و جزو اولین استان هایی است که پایان اسکن دفاتر در آن اعلام شد.

محمود حسن زاده، دوشنبه، 14 آذرماه، در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه پروژه ی ملی اسکن دفاتر رسمی در استان با موفقیت به اتمام رسید، اظهار کرد: اسکن و تصویر برداری از دفاتر رسمی استان، یک پروژه ی ملی است، این پروژه از سال گذشته آغاز شد و براساس آن نزدیک به 50 هزار دفتر دست نویس استان با 10 میلیون برگ تصویر برداری شده اند که بعد از این مرحله نیز داده آمایی می شوند.

وی با اشاره به مزایای پروژه ی اسکن و تصویربرداری از دفاتر، گفت: با تصویربرداری از دفاتر زمینه ی سوبرداشت از بین می رود و دست افراد سودجو از سرقت اسناد کوتاه می شود؛ چرا که تمامی دفاتر رسمی ثبت استان دارای تصویر هستند.

وی با تاکید بر اینکه تصویر برداری امنیت سند را ارتقا می دهد، افزود: با اجرای تصویربرداری در دفاتر، دیگر هیچ اسناد قدیمی که نزدیک به یک قرن قدمت داشته و در معرض پوسیدگی قرار داشتند، از بین نمی رود و حق مردم ضایع نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان اسکن تمامی دفاتر رسمی ثبت اسناد آذربایجان شرقی

پایان اسکن تمامی دفاتر رسمی ثبت اسناد آذربایجان شرقی