مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 آذر 1401 ساعت 11:002022-12-07سياسي

تحریم ها توان دولت ها درمقابله با حوادث را کاهش می دهد


معاون نماینده ایران در سازمان ملل گفت: استفاده از تحریم بعنوان اهرم سیاسی خلاف اصول بشردوستانه بوده و توان دولتها برای مقابله با حوادث طبیعی را کاهش می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، زهرا ارشادی سفیر و معاون نمایندگی دائم جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان ملل متحد در نیویورک تاکید کرد: تحریم ها اگرچه توان کشورها را در مقابله با بلایای طبیعی کاهش می دهد، با اینحال ایران با همکاری آژانس های سازمان ملل متحد، کنفرانس بین المللی مبارزه با طوفان های شن و گرد و غبار را در سال 2023 برگزار خواهد کرد.

وی که در مجمع عمومی سازمان ملل و در نشست تقویت هماهنگی کمک های بشردوستانه و کمک های بشردوستانه سازمان ملل متحد، از جمله کمک های ویژه اقتصادی سخنرانی می کرد.

دیدگاه های کشورمان در این رابطه را تشریح و خاطر نشان کرد: جامعه بین المللی همچنان با چالش های نوظهور و در حال تحولی مواجه است.

وی افزود: با افزایش روزافزون مردمی که از اثرات بلایای طبیعی، درگیری های مسلحانه و اشغال خارجی، همه گیری کرونا، تحریم های یک جانبه و محاصره کشورها رنج می برند، ظرفیت این کشورها برای رویارویی با این چالش ها به میزان قابل توجهی کاهش یافته و در عین حال مانع از توسعه کشورهای آسیب دیده از فاجعه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحریم ها توان دولت ها درمقابله با حوادث را کاهش می دهد

تحریم ها توان دولت ها درمقابله با حوادث را کاهش می دهد