مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 آذر 1401 ساعت 13:502022-12-08بين الملل

عصبانیت آمریکا از گسترش روابط روسیه و ایران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «ند پرایس» سخنگوی وزارت امور خارجه ایالات متحده آمریکا چهارشنبه (هفتم دسامبر) در جریان یک کنفرانس خبری با ابراز نگرانی از گسترش روابط جمهوری اسلامی ایران و روسیه بار دیگر ادعا های تکراری درباره استفاده مسکو .

- سخنگوی وزارت خارجه آمریکا ضمن ابراز نگرانی از گسترش روابط روسیه و ایران گفت که هر اقدامی را برای مختل کردن این همکاری ها انجام می دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، ند پرایس سخنگوی وزارت امور خارجه ایالات متحده آمریکا چهارشنبه (هفتم دسامبر) در جریان یک کنفرانس خبری با ابراز نگرانی از گسترش روابط جمهوری اسلامی ایران و روسیه بار دیگر ادعا های تکراری درباره استفاده مسکو از پهپاد های ایران در جنگ اوکراین را مطرح کرد.

بنا بر گزارش وب سایت اطلاع رسانی وزارت خارجه آمریکا، پرایس در پاسخ به سؤال یکی از خبرنگاران در خصوص استفاده روسیه از پهپاد های ایران در جنگ اوکراین مدعی شد: این مسئله نگرانی جدیدی برای ما نیست؛ و نگرانی ای است که ما از تابستان امسال بصورت بسیار علنی اعلام کردیم.

این نگرانی درباره ارائه پهپادها، پهپاد های مرگبار از سوی ایران به روسیه که به نوبه خود خلبانان روس از آن برای حمله به غیرنظامیان اوکراینی استفاده می کنند، مطرح شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عصبانیت آمریکا از گسترش روابط روسیه و ایران

عصبانیت آمریکا از گسترش روابط روسیه و ایران