مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 آذر 1401 ساعت 20:202022-12-08سياسي

سهم عوارض آلایندگی ساوه با درآمد صنایع منطقه همخوانی ندارد


نماینده مردم شهرستان های ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حدود 47 درصد صنایع استان در این شهرستان مستقر هستند گفت: این برای ما قابل هضم نیست که با استقرار نیمی از ظرفیت صنعت استان در این شهرستان سهم عوارض آلایندگی تا این حد پایین باشد و .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، حجت الاسلام محمد سبزی ظهر امروز در جلسه ای که با حضور معاون رییس جمهور و رییس سازمان محیط زیست کشور برگزار شد با بیان اینکه ساوه و زرندیه از لحاظ توسعه دچار ضعف است اظهار کرد: این منطقه به لحاظ توسعه صنعتی و اقتصادی در وضعیت مطلوبی قرار دارد به طوری که حجم بالای سرمایه گذاری در این منطقه باعث شده ساوه با کمبود نیروی کار در حوزه تولید مواجه شود.

وی با گلایه از عدم بازگشت سهم معادن افزود: در خصوص معادن شهرستان نیز علیرغم اینکه آنها سهم حقوق دولتی را که به صندوق خزانه می رود پرداخت می کنند اما در عمل این ارقام به استان و شهرستان بازنمی گردد.

نماینده مردم شهرستان های ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: دلیل مخالفت امروز روستاییان با استقرار معادن جدید در منطقه این است که در سال های اخیر معادن جز تخریب و آلایندگی چیزی برای آنها نداشته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم عوارض آلایندگی ساوه با درآمد صنایع منطقه همخوانی ندارد

سهم عوارض آلایندگی ساوه با درآمد صنایع منطقه همخوانی ندارد