مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 آذر 1401 ساعت 20:502022-12-08سياسي

دانشجویانی موفق هستند که در برابر نقشه های شوم دشمن بصیرت داشته باشند


رییس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان اردبیل گفت: دانشجویانی موفق هستند که در برابر نقشه های شوم دشمن بصیرت داشته باشند.

- ایسنا/اردبیل رییس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان اردبیل گفت: دانشجویانی موفق هستند که در برابر نقشه های شوم دشمن بصیرت داشته باشند.

عبدالله حسنی 17 آذر در جمع دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی گفت: امروز جوانان ایران اسلامی توانمند هستند و دانشجویان به عنوان موتور محرکه کشور شناخته می شوند که ایران قوی با دستان توانمند دانشجویان غیرتمند رقم خواهد خورد.

وی دانشجویان را فعالان خط مقدم عرصه علم دانست و افزود: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و خون شهدا و جوانانی که جان خود را در برابر توطئه های دشمنان سپر کرده اند، دانشجویان در سنگر علم و تحقیق فعالیتی جدی دارند.

حسنی با اشاره به بصیرت دانشجویان در برابر توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی، تصریح کرد: جوانان ما در جمهوری اسلامی ایران آزادانه به فعالیت های خود می پردازند، اما دشمن آزادی را وارونه معنا می کند و با توطئه افکنی به دنبال ایجاد آشوب و نا امنی است، لذا باید به این مسائل توجه داشت و با بصیرت در مقابل شایعه پراکنی و دروغ گویی های دشمنان ایستادگی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویانی موفق هستند که در برابر نقشه های شوم دشمن بصیرت داشته باشند

دانشجویانی موفق هستند که در برابر نقشه های شوم دشمن بصیرت داشته باشند