مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 آذر 1401 ساعت 21:202022-12-08سياسي

انجام کار عام المنفعه باعث باز نگه داشتن کتاب زندگی افراد برای همیشه می شود


نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: همگی به این امر واقف هستیم که پس از مدتی کتاب زندگیمان بسته می شود اما تربیت فرزند صالح و انجام کار عام المنفعه این کتاب را برای همیشه باز نگه خواهد داشت.

- ایسنا/خراسان رضوی نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: همگی به این امر واقف هستیم که پس از مدتی کتاب زندگیمان بسته می شود اما تربیت فرزند صالح و انجام کار عام المنفعه این کتاب را برای همیشه باز نگه خواهد داشت.

مراسم افتتاح کتابخانه عمومی خیرساز مرحوم حاج حسن سالار در روستای فارمد شهرستان مشهد، امروز 17 آذرماه با حضور حجت الاسلام نصرالله پژمانفر، نماینده مردم شریف مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام علی اکبر سبزیان، مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی، خانواده مرحوم حاج حسن سالار و جمعی از اهالی روستا برگزار شد.

در ابتدای این مراسم حجت الاسلام نصرالله پژمانفر ضمن قدردانی از تمام دست اندرکاران احداث و راه اندازی کتابخانه عمومی خیرساز مرحوم حاج حسن سالار، گفت: امروز به همت خانواده مرحوم حاج حسن سالار در مراسم افتتاحیه تنها کتابخانه روستای فارمد حضور داریم.

وی افزود: در فضایی که مردم کشور در معرض بمباران فکری توسط دشمنان قرار گرفته اند، تلاش ما باید بر این باشد که مردم را به سوی راه درست و صحیح هدایت کنیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام کار عام المنفعه باعث باز نگه داشتن کتاب زندگی افراد برای همیشه می شود

انجام کار عام المنفعه باعث باز نگه داشتن کتاب زندگی افراد برای همیشه می شود