مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 آذر 1401 ساعت 22:212022-12-08سياسي

قاضی زاده هاشمی: بزرگترین خط قرمز رییس جمهور معیشت مردم است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران قم، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران امروز در همایش بزرگداشت روز دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی قم حاضر شد و به سوالات دانشجویان پاسخ داد.

 معاون رییس جمهور در این مراسم گفت: ایام 16 آذر فرصتی است که می توان در مورد نقش دانشجو و جنبش دانشجویی و مسیری که تا امروز دانشگاه ها در طول این 80 سال طی کرده اند، گفت وگو کرد.

  وی افزود: طبق فرمایش مقام معظم رهبری مگس ها روی زخم می نشینند اگر مسئولان به وظایف خودشان عمل نکنند و اگر بسیاری از بسترهای آسیب دیده نبود فرصت سوء استفاده و برجسته سازی و فتنه انگیزی هم وجود نداشت.

فتنه ترکیبی از راست و دروغ است و امیدوارم با جهت گیری هایی که رییس جمهور محترم دارند به تدریج انحراف های اتفاق افتاده را برطرف کنیم، هرچند ما هم بی اشکال نیستیم.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به مشکلات خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، گفت: در طول این یک سال خدمت در بنیاد شهید و امور ایثارگران هر سؤالی مطرح شده پاسخ داده شده است.

یکی از هنرپیشگان معروف کشور در بندر ترکمن به دیدار جانبازی رفت که سه فرزند معلول داشت و این موضوع را در اینستاگرام مطرح کرد و شفاف سازی شد که این خانواده چه کمک هایی از ما دریافت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاضی زاده هاشمی: بزرگترین خط قرمز رییس جمهور معیشت مردم است

قاضی زاده هاشمی: بزرگترین خط قرمز رییس جمهور معیشت مردم است