مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 آذر 1401 ساعت 11:402022-12-09سياسي

فرمانده سپاه سمنان: غرب گراها در اغتشاشات اخیر با آگاهی با دشمن همراهی کردند


عده ای در جریان اغتشاشات اخیر فریب جنگ ادراکی دشمنان ایران اسلامی را خوردند؛ اما برخی غرب گراها هم با آگاهی تمام با دشمن همراهی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شاهرود، سردار حمید دامغانی، فرمانده سپاه استان سمنان صبح امروز در نشست مدیران و مسؤولان اقشار بسیج متخصصان سپاه شاهرود در سالن اجتماعات کانون جوانان بسیج این شهر، با اشاره به اتفاقات اخیر کشور و حضور آگاهانه نسل جوان و نوجوان بابصیرت در میدان مقابله با اغتشاشات اظهار کرد: ما به سخنان رهبر فرزانه انقلاب اسلامی ایمان داریم که جوانان و نوجوانان ما امروز از نوجوانان و جوانان دهه 60 عقب نیستند؛ بلکه جلوتر هستند.

وی افزود: فتنه اخیر محک سخت و معیار بصیرت افرادی بود که ادعای زیاد داشتند؛ خداوند متعال در قرآن کریم بیان می کند همین که ایمان آوردید، خدا شما را رها نمی کند و امتحانات در پیش است.

فرمانده سپاه استان سمنان اضافه کرد: تکرار تاریخ از آغاز اسلام تاکنون باز هم رخ نشان داده و آنچه شنیده و در منطقه دیده بودیم، در کشور ما اتفاق افتاد.

دامغانی با اشاره به اینکه حافظان امنیت و بسیجیان به صورت شبانه روزی تلاش کردند تا فتنه را خاموش کنند، گفت: این تلاش و حضور جز از بصیرت و ایمان کامل برنمی خیزد و آنان که در این فتنه، ایمان و بصیرتشان مشکل داشت، امکان حضور و همراهی را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده سپاه سمنان: غرب گراها در اغتشاشات اخیر با آگاهی با دشمن همراهی کردند

فرمانده سپاه سمنان: غرب گراها در اغتشاشات اخیر با آگاهی با دشمن همراهی کردند