مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 آذر 1401 ساعت 15:102022-12-09سياسي

دشمن در جنگ ترکیبی حجاب را نشانه گرفته است/حقوق بشر، شعار دروغین مدعیان غرب


آیت الله محمدی لایینی به جنگ ترکیبی که از سوی معاندان انقلاب اسلامی راه اندازی شده است، گفت: در جنگ ترکیبی امروز، مسئله فرهنگ، چادر و عمامه را نشانه گرفته است از دیرباز این رسم و رسوم دشمنان بوده است.

- ایسنا/مازندران آیت الله محمدی لایینی به جنگ ترکیبی که از سوی معاندان انقلاب اسلامی راه اندازی شده است، گفت: در جنگ ترکیبی امروز، مسئله فرهنگ، چادر و عمامه را نشانه گرفته است از دیرباز این رسم و رسوم دشمنان بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی امروز در خطبه نماز جمعه ساری، ضمن تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه؛ اظهار کرد: حضرت فاطمه الزهرا(س) در خطبه معروف خود درباره واجب شدن نماز که یکی از بهترین آثار آن کبرزدایی است، تاکید کردند.

وی با تاکید بر پرداخت زکات، بخشش مالی و خمس، انفاق را سبب رشد حلال مال انسان دانست و گفت: نماز و زکات دارای فلسفه و برکات زیادی است و در قران باهم آمده است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با گرامیداشت سالروز شهادت حضرت فاطمه الزهرا (س) خاطرنشان کرد: در این روزها یکی از محورهای فتنه داخلی، حجاب زدایی، اذیت و آزار کسانی است که می خواهند حجاب و چادر حضرت فاطمه (س) را حفظ کنند طببعی است که مانند حضرت زهرا(س)خساراتی هم متحمل شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن در جنگ ترکیبی حجاب را نشانه گرفته است/حقوق بشر، شعار دروغین مدعیان غرب

دشمن در جنگ ترکیبی حجاب را نشانه گرفته است/حقوق بشر، شعار دروغین مدعیان غرب