مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 آذر 1401 ساعت 12:002022-12-10فرهنگي

مروری بر فیلم های جشنواره «سینما حقیقت» در آستانه برگزاری


شانزدهمین جشنواره بین المللی «سینما حقیقت» از فردا به دو شکل حضوری و مجازی آغاز به کار می کند و علاقه مندان برای تماشای آنلاین می توانند با تهیه بلیت از سایت هاشور وارد خانه جشنواره شوند.

- مروری بر فیلم های جشنواره سینما حقیقت در آستانه برگزاری شانزدهمین جشنواره بین المللی سینما حقیقت از فردا به دو شکل حضوری و مجازی آغاز به کار می کند و علاقه مندان برای تماشای آنلاین می توانند با تهیه بلیت از سایت هاشور وارد خانه جشنواره شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جشنواره بین المللی سینما حقیقت از یکشنبه 20 آذر در پردیس سینمایی ملت شروع می شود و فیلم های خارجی و ایرانی در بخش های رقابتی و غیررقابتی به نمایش درمی آیند.

تجربه برگزاری مجازی جشنواره در دوران کرونا مخاطب تازه ای را به سینما حقیقت اضافه کرد و به همین دلیل با وجود بهبود شرایط، این رویداد امسال در کنار برگزاری فیزیکی فیلم های خود را در بستر اینترنت هم نمایش می دهد.

آن دسته از مخاطبانی که در جشنواره ثبت نام کرده اند با دریافت پیامکی که ثبت نام آن ها را تایید می کند از فردا (20 آذر ماه) می توانند از طریق سایت جشنواره سینما حقیقت وارد خانه جشنواره شوند و مردم علاقه مند هم با خرید بلیت از سایت هاشور می توانند فیلم ها را تماشا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مروری بر فیلم های جشنواره «سینما حقیقت» در آستانه برگزاری

مروری بر فیلم های جشنواره «سینما حقیقت» در آستانه برگزاری